6 oktober 2008

Vackra färger, segelflygning och träningsprogram

Dags för en ny vecka. Vädret gör mig glad. Strålande sol, gul-röda träd och klarblå himmel. När hösten skapades slet nog gud ut ett antal färgpaletter och miljontals penslar. Bara för vår skull. Appropå färglada saker, så är min röda iPod på väg nu. Fick en segelflygning i födelsedagspresent i förra veckan av Malmströms, riktigt coolt, får vänta tills i maj, men sen bär det av. Kul att Fredrik har kommit igång med bloggandet igen. Keep it up! Sen tar jag mina första stapplande steg som nybliven, självutnämnd PT (med betoning på självutnämnd). Alltså Personlig Tränare. Det är grymt inne att ha en PT, och två stycken som är med i matchen är Emelie och Sara. De är alltså mina försökskaniner fram till nyår. Får se hur det går.

Inga kommentarer: